• Studentski trg 5 (Zadužbina Ilije M. Kolarca), Beograd
  • +381 66 224 555
2plus2
  • POČETNA
  • 2plus2 PROGRAMI
    • Mali Pitagora
    • Veliki Pitagora
    • ONLINE matematika
  • PROJEKTI
    • Podrška u godini pred polazak u školu
    • Matematičko – teniski kamp
    • Programiranje bez struje
  • O 2plus2
    • O 2plus2
    • Takmičenje
  • VESTI
  • IZDAVAŠTVO
    • Praktikum
  • KONTAKT
  • POČETNA
  • 2plus2 PROGRAMI
    • Mali Pitagora
    • Veliki Pitagora
    • ONLINE matematika
  • PROJEKTI
    • Podrška u godini pred polazak u školu
    • Matematičko – teniski kamp
    • Programiranje bez struje
  • O 2plus2
    • O 2plus2
    • Takmičenje
  • VESTI
  • IZDAVAŠTVO
    • Praktikum
  • KONTAKT
2plus2 > Teachers
placeholder

Sarah Johnson

Mobile Apps & Web

Before engineering, I developed and implemented CI (Continuous Improvement) management systems in companies across America in various industries to include a military finance organization.

placeholder

Leonardo Bonucci

Painting

Having years of Industry experience, he works on many project and at present he is providing Consultancy for many renowned IT companies.

placeholder

Cindy Chow

Karate & Sambo

She is a passionate hardcore Java Professional and like to teach technology that relates to Java. Since 2010 she tuned to Android because of its Open Source.

placeholder

Peter Parker

IT Expert

My PLC / HMI experience includes projects from $10k up to about $40m, primarily within the realm of chemical processing and filtration.

placeholder

Rebeca Adams

Project manager

This belief comes from my unyielding faith in the decency and generosity of the American people. And in the weeks ahead, I look forward to debating them.

placeholder

Arthur Springs

Design conceptor

From a mechanical perspective, I’ve designed most of the same systems I program. My competencies in this area include full design, 3D modeling and drafting of assembly.

placeholder

Brad Beerstein

Cinematography

My background includes industrial automation and mechanical design. By degree, I’m an MBA, however after a few years on the road full-time as a management consultant.

placeholder

Michael Windzor

Front-end dev

Michael Windzor has been teaching students and professional of over past 10+ years, through his workshop he trained up to 25,000+ Android and Java students and Professionals globally.

Footer logo
Sva prava zadržana © 2015 Škola matematike 2plus2
  • početna
  • o 2plus2
  • vesti
  • kontakt
Search

 

Matematika je formalna i egzaktna nauka. Na temeljima matematičkih znanja je osmišljen veliki broj kreativnih, smislenih aktivnosti koje za krajnji cilj imaju da osposobe decu i odrasle za rešavanje sopstvenih problema s kojima se svakodnevno sreću.

Učenje matematike nije uslovljeno nasleđenim sposobnostima, ono je rezultat uloženih napora i pravične pouke (jednake prema svima).

Svako može da uživa u matematici, kao i da postigne odgovarajući nivo uspeha.

×

 

Matematika u najranijem uzrastu deteta bavi se jednostavnim, ali veoma važnim konceptima. Oni predstavljaju ključne gradivne  elemente potrebne za razumevanje složenije matematike koja će doći kasnije.

Važno je podsticati zanimanje za matematiku i graditi identitet sposobnog matematičara tokom najranijeg detinjstva, jer je to vreme kada deca počinju s definisanjem suštine svog bića tako što prave izbore i razvijaju sklonosti.

Matematička postignuća tokom najranijeg detinjstva s velikom tačnošću predviđaju koliko će dete imati uspeha kasnije, kad pođe u školu, i to i u matematici i u čitanju. Upravo zato svakom detetu je potrebno da stekne matematičko iskustvo pre početka zvaničnog školovanja.

×

 

Postoje važne matematičke ideje do kojih svaki učenik mora samostalno doći.

Različiti elementi matematičkih ideja razvijaju se paralelno, a ponekad i različitim brzinama, pre nego što se povežu u jednu celinu.

Različiti učenici mogu poći različitim putevima ka istoj matematičkoj ideji ili veštini.

×

 

Delotvorna nastava matematike postavlja u središte najznačajnije matematičke ideje i veštine, objašnjavajući zašto su one važne.

Delotvorna nastava matematike vrednuje ideje o konceptima koje učenici već poseduju i uspostavlja veze s novim ili drugačijim idejama.

Delotvorna nastava matematike neprekidno pruža učenicima mogućnost da učestvuju u matematičkim vežbama koje će za rezultat imati duboko i kvalitetno razumevanje.

×