• Studentski trg 5 (Zadužbina Ilije M. Kolarca), Beograd
  • +381 66 224 555
2plus2
  • POČETNA
  • 2plus2 PROGRAMI
    • Mali Pitagora
    • Veliki Pitagora
    • ONLINE matematika
  • PROJEKTI
    • Podrška u godini pred polazak u školu
    • Matematičko – teniski kamp
    • Programiranje bez struje
  • O 2plus2
    • O 2plus2
    • Takmičenje
  • VESTI
  • IZDAVAŠTVO
    • Praktikum
  • KONTAKT
  • POČETNA
  • 2plus2 PROGRAMI
    • Mali Pitagora
    • Veliki Pitagora
    • ONLINE matematika
  • PROJEKTI
    • Podrška u godini pred polazak u školu
    • Matematičko – teniski kamp
    • Programiranje bez struje
  • O 2plus2
    • O 2plus2
    • Takmičenje
  • VESTI
  • IZDAVAŠTVO
    • Praktikum
  • KONTAKT
2plus2 > Gallery Masonry

Gallery one

  • All images
  • Courses
  • Events
  • Students
  • Teachers
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
  • 1
  • 2
  • Next
Footer logo
Sva prava zadržana © 2015 Škola matematike 2plus2
  • početna
  • o 2plus2
  • vesti
  • kontakt
Search

 

Matematika je formalna i egzaktna nauka. Na temeljima matematičkih znanja je osmišljen veliki broj kreativnih, smislenih aktivnosti koje za krajnji cilj imaju da osposobe decu i odrasle za rešavanje sopstvenih problema s kojima se svakodnevno sreću.

Učenje matematike nije uslovljeno nasleđenim sposobnostima, ono je rezultat uloženih napora i pravične pouke (jednake prema svima).

Svako može da uživa u matematici, kao i da postigne odgovarajući nivo uspeha.

×

 

Matematika u najranijem uzrastu deteta bavi se jednostavnim, ali veoma važnim konceptima. Oni predstavljaju ključne gradivne  elemente potrebne za razumevanje složenije matematike koja će doći kasnije.

Važno je podsticati zanimanje za matematiku i graditi identitet sposobnog matematičara tokom najranijeg detinjstva, jer je to vreme kada deca počinju s definisanjem suštine svog bića tako što prave izbore i razvijaju sklonosti.

Matematička postignuća tokom najranijeg detinjstva s velikom tačnošću predviđaju koliko će dete imati uspeha kasnije, kad pođe u školu, i to i u matematici i u čitanju. Upravo zato svakom detetu je potrebno da stekne matematičko iskustvo pre početka zvaničnog školovanja.

×

 

Postoje važne matematičke ideje do kojih svaki učenik mora samostalno doći.

Različiti elementi matematičkih ideja razvijaju se paralelno, a ponekad i različitim brzinama, pre nego što se povežu u jednu celinu.

Različiti učenici mogu poći različitim putevima ka istoj matematičkoj ideji ili veštini.

×

 

Delotvorna nastava matematike postavlja u središte najznačajnije matematičke ideje i veštine, objašnjavajući zašto su one važne.

Delotvorna nastava matematike vrednuje ideje o konceptima koje učenici već poseduju i uspostavlja veze s novim ili drugačijim idejama.

Delotvorna nastava matematike neprekidno pruža učenicima mogućnost da učestvuju u matematičkim vežbama koje će za rezultat imati duboko i kvalitetno razumevanje.

×