
Smatram da je veoma važno zadržati i dalje razviti dečju prirodnu radoznalost i omogućiti da im matematika kroz igru postane dobar drug, a ne mrska školska obaveza.
S napretkom nauke i tehnologije promene koje utiču na suštinu i kvalitet naših života sve su veće i dešavaju se sve brže. Dok su nekada tri generacije vodile manje-više sličan život, danas se život koji smo imali u detinjstvu mnogo razlikuje od života u zreloj dobi, i sigurno ne ukazuje kakav ćemo život imati u starosti.
Društvo se na te promene prilagođava jako sporo. Decu rođenu u 21. veku nastavnici rođeni u 20. veku pripremaju prema principima nastave iz 19. veka za poslove koji još ne postoje. Zbog toga je važno na vreme početi s matematičkim obrazovanjem. Blagovremeno uviđanje obrazaca i pravilnosti, pomaže lakšem prihvatanju promena i bržem prilagođavanju novim životnim okolnostima. Upravo tome nas uči matematika olakšavajući nam tako svakodnevni život.
Cilj nastave matematike danas treba da bude stvaranje mladih ljudi koji umeju da na kreativan način odgovore na pitanja zašto se nešto dešava i da lako reše probleme s kojima se sreću bez obzira na njihovu težinu i oblast života gde se javljaju, pa čak i kad su u pitanju emotivne dileme i suočavanje s nerešivim izazovima, gde je prednost umeti uvideti da rešenje ne postoji.